MakaMaka Sushi bar
branding / dizajn / marketing
2023.

Cilj
Kreiranje branda i vizualnog identiteta
Cilj projekta bio je kreiranje branda te redizajn postojećeg vizualnog identiteta.
Strategija
Lokalno i eksluzivno
Primarni proizvod klijenta je Hrvatska Tuna koja je izuzetno cijenjena kako među domaćom tako i internacionalnom klijentelom uz ostale prvoklasne namirnice koje nudi ovaj Splitski restoran te zanimljivu i jako kvalitetnu ponudu hrane koja se izdvaja od standardne gastronomske ponude.
Naš rad
01. Dizajn
Vizualni identitet
Početak projekta započeli smo detaljnim sastankom na kojem smo utvrdili osnovne vrijednosti i ciljeve projekta kao što su:
- • ciljana publika
- • problem i rješenje
- • izrada "moodboarda"
- • poruka koju šalje brand
Ove stavke su obično ono što prvo definiramo kada se radi o izgradnji branda i vizualnog identiteta jer nam pomažu da bolje shvatimo što zapravo želimo poručiti publici. A osim toga se uvijek možemo naknadno refirarti na njih kako bi bili sigurni da samo na pravom putu.
1.1. MakaMaka Sushi Bar moodboard
Logotip
Izrada logotipa je bila zahtjevna te smo nakon mnoštvo različitih varijacija došli do konačnog rezultata.
1.2. MakaMaka Sushi Bar logotip ideje
1.3. MakaMaka Sushi Bar finalni logotip
Nakon izrade osnovnih elemenata vizualnog identiteta spremni smo za dizajn promotivnih materijala. Grafička priprema za vizitke i menu odražavaju unificirani vizualni identitet koji smo uspostavili te su materijali spremni za tisak.
1.4. MakaMaka Sushi Bar vizitke
1.5. MakaMaka Sushi Bar menu
02. Web dizajn
Skiciranje i dizajn
S obzirom da se radi o ugostiteljskoj ponudi, veliku pozornost kod dizajniranja web stranice posvetili smo vizualnim elementima. Shodno tome odradili smo fotografiranje jela i interijera samog restorana kako bi imali potrebne dizajn elemente. Osim toga smo i vodili računa o tome da stranica bude kvalitetno optimizirana i funkcionalna.
2.1. MakaMaka Sushi Bar web dizajn
2.2. MakaMaka Sushi Bar web dizajn
Razvoj
U razvoju stranice vodili smo računa da bude izgrađena po svim modernim standardima te optimizirana za rangiranje na pretraživačima. Također je obavljena integracija sa Google Analytics te Google Console servisima te booking sustav koji je implementiran preko treće strane.